Hotline (10 - 16h)

+420 739 654 469

  Zapomenuté heslo?

Registrace »



Časté dotazy (FAQ)

Doprava

Pokud zvolíte dopravu přes Českou poštu, tak to bude zaměstnanec České pošty. U společnosti GLS balíček doveze jejich kurýr.

V nabídce máme několik možností. Doprava přes dopravní společnost GLS stojí 99,–Kč. U České pošty můžete zvolit balík do ruky za 99,–Kč nebo na poštu za 90,–Kč. Nejlevnější možnost je balík do balíkovny za 49,–Kč. Pokud toužíte se potkat s tím, kdo stojí za myšlenkou tvého e-shopu Snapbacks.cz, tak můžete využít exkluzivní doručení Robem – www.snapbacks­.cz/…i-ksiltovku/

Vaše vysněné zboží dokážeme doručit po celé Evropě.

Bohužel čas doručení ovlivnit nedokážeme, ale ze zkušeností můžu říct, že pokud zvolíte dopravu přes společnost GLS, tak je možnost se s kurýrem po telefonu domluvit na přibližném času doručení. U České pošty lze využít nabídky, kde zvolíte službu Balík na poštu a vyzvednete si ho až budete mít čas. Balíček tam bude uložený týden.

Dopravce do e-mailu zasílá sledovací číslo balíku, díky kterému lze balíček sledovat přes jejich webovou stránku. www.postaonli­ne.cz/trackan­dtrace nebo https://gls-group.eu/…vani-zasilek

Pokud je zboží skladem přímo na prodejně, tak zvládneme osobní odběr připravit většinou do několika minut. U každého produktu lze vždy vyčíst, kde se zboží momentálně nachází. Zboží uskladněné na centrálním skladu dovezeme druhý den ráno na prodejnu, abyste si pro zboží mohli, co nejdřív přijít.

Garantujeme do druhého dne a pokud by se náhodou něco pokazilo, urgentně to napravíme!

Dopravu zdarma nabízíme jako volitelný dárek v košíku, který lze vybrat při nákupu nad 1000,–Kč (hodnota se může změnit). Dárky v košíku nelze kombinovat s jinými slevami.

Objednávka

Samozřejmě. Napište našim kolegům na zákaznickou podporu a oni objednávku zruší nebo upraví.

Naši smluvní dopravci garantují doručení do 24 hodin od odeslání. V praxi to funguje, tak že každý všední den ve 12:00 expedujeme všechny balíčky a druhý den je mají zákazníci doma :)

Jestli nebyla ještě objednávka expedována, tak nám můžete zavolat nebo napsat a slevu doplníme. Jediný problém může nastat pokud objednávka byla zaplacena Kartou online, v tomto případě ji budeme muset zrušit a znovu vytvořit, protože v tomto případě už nemůžeme cenu měnit.

Po úspěšném objednání vám přijde potvrzovací SMS a e-mail (e-mail se může občas zatoulat do složky spam). Pokud se tak stalo už kolegové nejspíše vaši objednávku zpracovávají a brzy bude na cestě k vám. Kdyby potvrzení nepřišlo, tak nás kontaktujte na e-mail sales@snapbac­ks.cz a my to ověříme.

Našich zákazníků si vážíme, proto ty nejaktivnější odměňujeme. Informace najdeš na www.snapbacks­.cz/…tni-program/

Platba

Dobírka je zpoplatněná 35,–Kč. Ostatní platby jsou zdarma!

Existuje více způsobů. Můžeme platbu změnit například na dobírku nebo převod na účet, ale pokud byste trvali na platbě online, tak budeme muset objednávku zrušit a vytvořit znovu, aby se vygenerovala nová platební brána.

Není problém. Napište nám na zákaznickou podporu a mrknem na to :P

Nejrychlejší způsoby jsou hotově na dobírku nebo kartou online. Kdybyste chtěli platit převodem na účet, tak to může trvat klidně až dva nebo tři pracovní dny.

Objednávky u nás můžete platit hotově na dobírku při vyzvednutí balíčku, předem přes kartu online nebo převodem na účet. Nabízíme taky platbu pomocí služby Twisto – www.snapbacks­.cz/co-je-twisto/

Výměna/Vrácení/Reklamace

Na reklamaci máme ze zákona 30 dnů. Takže pokud už máme zboží zpátky u nás, tak na tom nejspíše kolegové už pracují a snaží se objektivně závadu posoudit. Pokud bychom potřebovali doplňující informace, tak se ozveme!

Z reklamací nemusíte mít strach. My nekoušeme! Po přečtení stručného návodu bude snad všechno jasné – www.snapbacks­.cz/vratka/

Ze zákona na to máme 14 dnů, ale většinou jsou peníze do týdne zpět na vašem účtu.

Na vrátkách usilovně pracuje naše kolegyně, ale přesto to může pár dní trvat než se dostane řada na tebe, ale jakmile je výměna nebo vrácení zpracované, tak tě budeme kontaktovat přes e-mail.

Pokud se chcete ujistit, že vrácené zboží k nám v pořádku dorazilo, tak se nám ozvěte, nejlépe přiložte číslo balíku a my dáme obratem vědět :)

Zboží nám můžete vrátit do 30 dnů. Pokud si před nákupem chcete dát víc času na rozmyšlenou, tak si můžete zakoupit prodloužení na 90 dnů – www.snapbacks­.cz/21340 Více informací jsme přehledně sepsali zde – www.snapbacks­.cz/vratka/

To nás mrzí! Napište nám na e-mail nebo Facebook a nejlépe přiložte fotky produktu, který vám přišel a my to co možná nejrychleji napravíme.

Zboží

Na prodejně máme vystaveno a uskladněno spoustu krásných produktů, ale bohužel z kapacitních důvodů nemůžeme na prodejně mít všechny produkty z e-shopu. U každého produktu na e-shopu lze vidět, kde se momentálně produkt nachází. Pokud byste si chtěli vyzkoušet nebo rovnou zakoupit produkt, který na prodejně nemáme, tak ho do druhého dne dovezeme :)

Ano, pokud je zboží skladem na e-shopu, tak se fyzicky nachází na našem skladu a čeká pouze na vaše objednání!

Budeme jedině rádi, když se na nás přijdete podívat na prodejnu. Kolegové vám zboží rádi donesou a v kabince si zboží můžete komfortně vyzkoušet a ošahat. A když si nebudete jistý, jaký produkt vybrat, tak vám poradíme a sladíme outfit od hlavy až k patě.

Samozřejmě. Zboží si můžete NEZÁVAZNĚ zarezervovat na prodejnu Senovážná 6 přes náš e-shop. Obvykle rezervace běží tři dny, ale pokud byste zboží chtěli podržet déle, tak se můžeme domluvit.

Doporučujeme sledovat naše sociální sítě, kde vždy leakujeme, když něco chystáme! Pro netrpělivé máme Realese Bot v našem Messengeru, kde si můžete přihlásit odběr a zaručene už vám žádná novinka neuteče.